torsdag - 8 april 2010

Hej på er!

Klev upp 9 imorse, var inte lätt kan jag säga. Hoppade direkt in i duschen och sen frukost. Väntade på att mamma skulle komma hem och sen drog vi till valbo. Ikea, hööks å köpis. Skulle ha ett schabrak på hööks, men det sket sig för antingen var dom för stora eller för små, eller för fula eller för dyra.. Mamma hittade iallafall vad hon skulle ha, så det var väl bra det. På hemvägen svängde vi förbi donken, happydance!

Så nu är man mätt som en plätt och sitter å kollar på schabrak på internet istället. Ska prata med mammsen för har hittat ett enkelt, snyggt och billig. Asbra! Men såklart så är den inkommande så måste vänta, jävla shkit. Jag måste ha någon förbannelse som ger mig otur asså. Helt sjukt, jag fick tex min datasladd som inte var kopplad till någonting att brinna i 1 sekund, det kom som en blixt typ så en propp gick. Hejja mig! =D

Nej nu ska jag fortsätta kika lite om jag hittar någon bättre (om det går). pusss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0