AJ MIN MAGE - 22 augusti 2010

Shit jag är så jävla nervös inför imorgon, min mage sprängs snart över all nervositet. Okej, jag överdriver en smula, men min mage är helt seriöst skitarg. Så toblerone+vishy+nervös= ONT i magen.


Blev en kort sväng på Dakita idag iallafall. Skittjurig har hon blivit med sadeln, inte okej. Å hon var jäävligt pigg idag, drog som en galning. Inte ett dugg kul. Men så blir de när hon måste stå ett tag. Sen så skygga hon för allting, kärringhäst. Inte våran dag idag.


Jag har under kvällen ätit, duschat å noppat mina hemska ögonbryn som jag låtit vara ett bra tag. Men nu ser dom ganska normala ut igen, tack å lov.
Hm, ska plocka fram de jag ska ha på mig, ställa klockan i bra tid så jag slipper stressa till bussen, se till så att jag tittat på rätt tider på alla bussar... å sen typ, ja sova? aa, så blire nog. Nej nu ska jag gå iväg å lämna tandborsten. hörs imorgon efter skolan! :| .. puss.

extrem bildbrist. så får bli en från igår. och nej jag visade den inte för den här var uppstoppad HAHHAHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0