bytt är snart bytt - 29 augusti 2010

Blev lite drama här hemma, nä, drama å drama, diskution och självklart är man hur känslig som hellst och grinar åt vad som hellst när man har den där painfulla veckan i månaden. äckelmens. Men har skickat iväg ett mejl till rektorn nu iallafall så hon ringer förhoppningsvis upp mig imorgon och hjälper mig byta, om de finns platser kvar dvs.

Så imorgon är jag ledig, spenderar dagen ute i stallet så det blir great. Longera kärringen står på schemat. Men en förtjänt sovmorgon har jag imorgon iallafall. Lovar att rektorn ringer klockan åtta på morgonen så min sovmorgon försvinner ändå. Men det är nog värt de. Aja. Nu är jag på ganska mycket bättre humör. Precis innan mamma kom in höll jag på med ett riktigt argt inlägg, haha. Men vi skippar det tycker jag. Men aa vi hörs imorgon snyggningar. puss!

från idag. vilopaus. soet.


Kommentarer
Postat av: ellen

Så du ska byta?? :( Kan du inte ge det en chans då?? Det kommer ju släppa My! :/ Vart ska du gå isf? :(

2010-08-29 @ 21:04:54
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0