fredag - 28 augusti 2010

Blev ett sent inlägg idag, vad kan detta bero på? Jo, jag glömde bloggen, eheh. Men de dör väl ingen av.

Blev skola först då med uppdelade grupper och gick tipspromenad, kom sist, oväntat.. Sen uppdelade i nya grupper och hade 4-kamp, resultatet får vi på måndag/tisdag. Men kanske inte går kvar på skolan då. Idag var seriöst droppen.. vill inte skriva ut de här men dom som vill veta får väl höra av sig om man inte redan vet. Så kanske bytt skola nästa vecka, vad vet jag, eller så blir de pajala ändå. Får se hur de blir, ska försöka byta så snabbt som möjligt iallafall. Trivs inte alls, fan värre än alla andra skolor man gått på och då är det fan illa.

Efter skolan drog jag iväg med hanna till stallet och fotade när hon red. Var allmänt fotosugen. Så kom alltså hem vid typ åtta och har käkat, redigerat bilder, skickat bilder, visat bilder för mamma å pappa, haft en pappa som suttit å snackat en massa om skolan (han var alkohol påverkad så självklart är han pratsugen... haha jisses.)

Imorgon blir de att gå upp halv elva för en timme senare kommer hanna å hennes mamma och hämtar upp mig sen blir det rejsa sönder hästarna imorgon! Ska bli härligt. Nej nu ska jag nog snart ta å lägga mig. Men vi hörs väl imorgon efter ridningen eller kanske mot kvällen. ja... vi får se. godnatt!

  

  

  

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0