ganska mycket chill - 12 augusti 2010

Hello people. Sitter här hemma nu och har inte så mycket för mig, ska gå och kika igenom skafferiet snart så får vi se vad som bjuds till filmerna jag tänkte kolla på under kvällen. Ska ta och sätta klockan på ringning så jag kommer upp imorgon, gjorde det imorse också men jag tröck av de och somna om.... å vaknade 2 haha. Så kan de gå.....


Dakita har fortfarande lös sko + att en till är typ lös nu också. Så blev en barbacka skrittur på 1 timme, lite skönt ändå att skritta runt lite spontant.


Annars så har jag bara ätit och duschat å nu ska jag ta mitt lata arsle ner till magda. PUSS!


lite härligt de ser ut. fast de vare inte tack vare kärringhesten.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0