hehe - 20 augusti 2010

Jag tog mig somsagt till resecentrum och mötte upp hanna å även lina där. Trots lite krångel så fick jag med mig ett busskort hem.

Sedan när ja kom hem pumpade pappa däcken på moppen å jag åkte iväg för att känna om de kändes bättre, vilket de gjorde. Sen under dagen har jag... kommer knappt ihåg.. kollade på någon film iallafall innan vi käkade.

Nästan direkt efter tog jag mig iväg till magda och tog igen en massa som hänt under veckan, eller ja, magdas vecka i skolan, haha.. å sen höll vi på å tönta oss ute.

Kom hem för ett litet tag sen och ska nog sova så snart som möjligt. Sover med linser å smink på så slipper jag göra det imorgon. Eller ja sminket kommer väl vara lite halvt borta men det skiter man väl i.. Åker iväg kl 8 och då bär de av till Orsa. Därefter stugan (fy..) och sover över tills på söndag. Så no blogging från min sida förrns på söndag kväll.. vi hörs då. puss!

kommer sakna denna sjuka klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0