hest - 11 augusti 2010

Åkte som sagt till stallet och red med hanna. Skulle hämta in gandur från en annan hage och efter att jag gått med honom genom halva hagen kommer hingsten springandes rakt in i gandur, såklart början gandur sparka honom och sen vänder han om och sticker tillbaka till vindskyddet som är på andra sidan hagen. GREAT! lite förbannad jag var, så efter att jag försökt en gång till och han gjorde samma sak så hämtade jag hanna som precis kommit till stallet. Men även när hon var med stack han ännu en gång och då var det droppen... Var sjukt förbannad så då gick det.. Äckelhäst.

Sen red vi på åsen och ÄNTLIGEN så var det jävligt mycket vatten i vattenhindret! Gandur bara bocka bocka och bocka hela tiden, haha. Sen tävling hem fast hanna / kalle tjuvstarta så vi hängde på efter. Skrämde ihjäl en tant på vägen samtidigt också, haha stackarn...

Okej de var ridningen de. puss.

kalle idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0