home again again - 30 augusti 2010

Kom faktiskt precis hem från mormor och morfar! Cyklade dit och visade bilderna från Orsa och sen pratade mormor på somvanligt..


Innan var jag ju i stallet och longerade. Först i hagen fick jag inte tag på henne på typ, en kvart. Skitdryg, så hon fick jobba lite extra länge, haha elakt. Nej men hon jobbade på jättebra och lyssnade. I galoppen tog hon bocksprång och sparka bakut när jag tagit bort gummisnodden så hon tyckte nog att de var lite kul ändå, haha. Trotts att vi höll på i en timme och sprang mycket så blev hon inte svettig, de var det jag hade väntat mig men när hon sänkte formen så nöjde jag mig med det och avslutade där. Tänkte träna på stegringen men vill inte koppla longera och stegra så lät bli :)

Nu ska jag väl ta och hämta bärbara telefonen så jag är först med att komma fram till sandvikentjejen. Så ska jag fixa det med skolan! Hör väl av mig efteråt. puss.


snyggingarna. haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAH fiifan va sexy

2010-08-30 @ 19:05:01
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0