lördag - 28 augusti 2010

Blev uppstignig vid halv elva imorse, var dödstrött. Drog iväg till stallet och red Gandur. Astaggad häst, de gillar vi! Sen bjöds det på donken av hannas snälla mamma, inte helt fel de heller. Så är mätt nu, men måste väl ta och göra tacos åt mig och max snart.

Ikväll är jag alltså barnvakt så kommer hålla mig hemma. Magda är hemma så hon kommer väl över hoppas jag!

Sen imorgon ska jag upp klockan sju, PÅ EN SÖNDAG.... herligt. Njae. Men ska vara med och hjälpa till på en tur med hanna så lite ridning dör man då inte av =D !  Så först några timmar där uppe och sedan några timmar hos dakita. Ska hinna med att prata med mina föräldrar först så det fixar sig med att byta skola, dom har ju åkt nu så hann inte prata med dom.... hoppas de löser sig iallafall.

Nej men vi hörs väl nån gång imorgon! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0