måndag - 16 augusti 2010

Somnade såklart rätt så sent igår och vaknade vid halv två idag. Sängen var så jäääääääääkla mjuk, fluffig å varm så stannade en halvtimme innan jag släpade mig upp för frukost. Å efter några minuter kom pappa hem och kollar alltid upp på klockan å sedan tillbaka på mig med en sån där dömande blick, haha så jag känner att det kanske är dags att vända lite på dygnet.... Men de tar vi på typ.. helgen :D

Idag har jag städat ur gaderoben som sagt och kände att de behövdes och ibland hittar man gamla plagg som man inte använt alls. Sen så har jag märkt att jag har mindre kläder än jag trodde, vilket suger! Jag som nyss var i valbo å allt... Ne får ta och släpa med mamma dit om någon månad igen, haha.

Hm.. nu ska jag väl ta och damsuga huset som pappa bad mig om och sen äta något. Bjuder på några fler bilder från igår. tjing!











my in action.


HAHAH.. jag har ju nästan komit på ett kommando för att få dakita att stegra. och hon gjorde de en gång igår men hanna missade de preciiiiis och fick bara med hur hon landa. Ser så jäkla osmidigt ut haha!


fin hest med gräs i mungipan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0