måndag - 2 augusti 2010

Jag lever, sitter hemma hos magda och har varit här till och från sen igårkväll. Vi var klarvakna och somnade inte förrens halv 5 kanske, å vaknade vid 1. Men magda blev helt plötsligt jättetrött och somnade. KUL...............

Sitter uppe själv nu i ett kålsvart rum, äger lite. Nej. Jag är inte trött alls, kommer inte bli trött på typ två timmar. Kill me, nu tack. Nej men ska väl lägga mig och försöka sova iallafall, här kan jag ju inte sitta. Vet inte när nästa gång för bloggning sker.. Kommer nog spendera den mesta tiden här hos magda... Men självklart kommer jag vistas i stallet också, men det visste ni nog redan. Kan visa er hur min vecka ser ut iallafall..

Måndag: Magdasplace.
Tisdag: Städa i stallet hos dakita. + markträna ronja. Magdasplace.
Onsdag: Magdasplace.
Torsdag: Rida Dakita & ev Ronja. (om inte hanna har några andra planer, desamma om lördag..). Magdasplace.
Fredag: Magdasplace.
Lördag: Ronja (?) + kanske städa stallet i högbo också... Magdasplace.
Söndag: Dakita. Magdasplace.

Typ sådär ser väl veckan ut, blir väl säkert nåmer som jag glömt eller nå. Men vi hörs snyggingar. puss.


hej jag vill inte synas på bild nuförtiden. bara satt ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0