måndag - 23 augusti 2010

Ja men då var första skoldagen avklarad. Var trött som ett as imorse när jag släpade mig upp men det vände ganska fort och övergick till nervositet. Men var egentligen inget att vara nervös för. Vi fick massa information, fick prova en massa kläder och skor, gå runt i skolan, gå runt ute.. Ja typ de.
Imorgon är de frilufsdag.. kill me.

Annars så åkte jag iväg till synsam och hämtade ut mina glasögon å sedan hem. Sen har jag bara försökt hålla ögonen uppe för jag varit så satans trött.. Blir tidigt ikväll kan jag säga. Å ännu tidigare måste jag upp imorgon. Så vi hörs väl mot kvällen imorgon. För jag går direkt till stallet efter vi slutat. puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0