onsdag - 11 augusti 2010

Sitter här hemma nu och har suttit vid datorn å tagit igen lite man missat under veckan.. Blir grymt uttråkad av att sitta vid datorn känner jag och sen att inte ha något att göra blir man grymt frustrerad av! Hanna hörde av sig om att vi kanske skulle rida idag, så det låter toppen.

Har varit i valbo idag med mormor och fått in lite nya plagg i gaderoben. Blev linnen, kofta, underkläder, tights och tröjor. Skulle behövt ett eller två par jeans men det sparar jag till nästa gång.
Direkt efter åkte vi till synsam och kollade på bågar en stund. Efter någon halvtimme hade jag samlat på mig tre stycken som jag fått med mig hem så jag kan känna mig för. Vilket är grymt jobbigt.. Dessutom är ena 1000:- dyraren än den andra men det lutar mest åt den dyra. Frustrerande, och som grädden på moset kommer inte mamma bli glad pga det.

Men har man synfel så har man och då jäklar ska de vara bra grejer också, ehehe ;)
Annars har det inte hänt så mycket mer, ska nog äta lite nu och sen får vi se vart kvällen leder. puss på er!


Och justja! Julia knäppte ju visst lite kort från i lördags när vi grillade, så här får ni dom..





grillmästarN.








fräscht julia.


sliten my plockar ihop de sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0