onsdag - 18 augusti 2010

Dagen har rullat på rätt så bra idag kan jag säga.
Började att man blev väckt ett antal gånger vid 11, mina ögon vill inte riktigt sammarbeta så tog ett tag för mig att komma upp, haha. Men efter någon timme satt man i bilen och var påväg till Gävle. Där fixade vi ett nytt pass till mig, haha aldrig sett någon fulare bild än den som jag kommer stå ut med i 5 år.. Jaja, inte hela världen. Sen så vidare till Jula och sedan hemåt.

I Sandviken blev det ett å annat besök på bla Rusta, Dollar & Willys. Jävlar vad mamma å pappa höll på. Avslutade sedan med en lunch i Trebo, pannkakor. inte alls tokigt.

Passar på nu att skriva ett inlägg för blir inget ikväll, om jag inte lyckas sno datorn en stund förstås. Jag ska nämligen ut till årsunda och spendera kvällen hos emma. Var ett tag sedan, så ska bli trevligt. Kommer hem imorgon runt 11-1. Beror på om jag fixar skjuts eller lär sätta mig på bussen, eller om jag åker moppe. Återstår att se beroende på hur vädret blir eller om de fortsätter att regna.

Annars imorgon så åker jag iväg till högbo och rider med hanna på banan. Sen ska jag försöka rida ut själv, annars åker jag direkt hem och sedan till Dakita för lite markträning och ev. träna på stegringen. Hörs imorgon kväll alltså om inte ikväll. puss!


bild från midsommar när ja var i stugan. älg för dom som är blinda och inte ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0