onsdag - 25 augusti 2010

Grattis på namnsdagen till mig själv...

Idag satt vi upp tältet som vi ska sova i när vi åker till pajala och sedan gjorde vi mat över eld. Träning för pajala, känns inte som min grej riktigt om jag ska vara ärlig, så måste nog tänka på saken.. Ganska korkat att säga de nu, men när man fått mer information och känna på hur de är så känns det sådär faktiskt.
Känns även som att alla har hittat sin plats i klassen och vi redan är grupperade. Å jag är då fan inte inne i klassen alls och jag trivs inte för fem öre. Så just nu känns allting bara skit.. Men vi får väl se hur de blir om ett tag, om de inte blir bättre känner jag seriöst för att byta skola.. Mår inte bra av sånt här..

Annars så slutade vi tidigare än förväntat så de var väl bra.. Har legat under en filt senaste timmen framför tvn, är trött, fryssen, irriterad, förvirrad och osäker. Känns som min hemska vecka i månaden är på ingång. HÄRLIGT..

Om två timmar bär de av till skolan igen för att få information om pajala.. vi hörs väl efter.. förmodligen.. hejs.

lite randombild. men fortfarande en favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0