ringringring - 30 augusti 2010

Väcktes av mamma för en timme sen, kollade snabbt mejlen men inget svar. Låg kvar i sängen och efter en kvart ringde dom från gävle! Så pratade med henne om bytet och hon gav mig ett telefonnummer så ringde det. Pratade med henne och hon gav mig yttligare ett telefonnummer... Men det sista svarar inte förrens klockan 5 så bara att vänta då.. Enligt hon på skolan så skulle jag kunna börja imorgon, men tror inte det, eftersom hon sist inte är kontaktbar innan 5 får nog inte gävle hennes papper eller vad som skulle skicka iväg, förrns imorgon. Men de positiva att de fanns platser kvar och jag ska få börja där iallafall, ingen brodska! :)

Eftersom hon inte är anträffbar innan 5 så tänkte jag dra mig iväg till stallet nu för att (förhopningsvis) longera Dakita om hon sammarbetar dvs.. Så vi hörs efter det! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0