skolan - 25 augusti 2010

Ja "mötet" gick väl bra. Massaaaa information osv om båda pajala och kenya. Ryggsäck, sovsäck och kompass fick jag med mig hem också. Inför pajala-resan om en vecka. Ojojoj, kommer bli lite jobbigt att sitta i en bil i 14 timmar i sträck. Blir att dygna dagen före!

Kom hem för en och en halv timme sen och har hunnit smällt i mig lite glass. Imorgon är det kort dag. Slutar vid ett typ, ska gå igenom kärnämnena och få skåp, block osv. Sen slutar vi typ vd 1. Drar hem och rider Dakita, täääääääääääänkte hoppa, men vet inte om det är okej pga att det är blött. Får kolla imorgon annars vet jag inte vad jag tänkte göra. Rida till sjön kanske... Skriver efter de iallafall! puss.


extrem bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0