söndag - 15 augusti 2010

Blev ganska så sent igår, kollade på film tills halv tre och slocknade rätt snabbt. Vaknade upp till en jävligt dryg katt och kände hur illa de luktade, men de kom inte från kattlådan så gick runt i huset och vad hittade jag i tvättstugan? Jo ett nerskitet golv, han hade skitit på mattan vid dörren och sedan vänt på den och dragit runt den på golvet och sedan skitit på den igen !?

Så jag har alltså bara hunnit käka frukost och skrubbat golv. Fyyyfaaaan vad illa de luktade, lära hålla andan för började få kvällningar, haha inte nice.. Nu har magda åkt iallafall, lite tomt. Men ska inte deppa ihop för det utan ska slänga på mig linserna och dra mig iväg till Dakita sen. Blir nog ikväll för det är så varmt ute.. Å hon har tappat skon så kan inte rida, funderade på att fotografera henne lite, om hon står still.. Men vi hörs ikväll. puss.


mina scones som ja baka. lite gott till frukost.


tavla från magda (haha!) och tvättstugan.............





å efter skrubbandet å torkandet. de var LITE jobbigt att hålla på i två timmar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0