söndag - 22 augusti 2010

Hemma tidigare än förväntat, inte helt fel!

Lördags:

Vi drog upp till orsa i minibussen och gick på björnparken där. Såg alla djur, men var inte värt pengarna, haha. Antingen så var dom långt bort eller så slöade dom bara, så de sög. Men vi gick runt där i 2 timmar iallafall och tog oss sedan mot Mora och käkade på donken. Och sedan mot hemköp innan vi kom fram till stugan.

Hade absolut iiingenting att göra på hela dagen, så gick bara runt hela tiden tills jag tillslut fick med mig max på en cykeltur. Så han fick visa vart "den perfekta" stranden låg. Jäääkligt liten, haha. Somnade väl runt 11-12. Dötrött efter att ha gått upp klockan 7 på morgonen.

Idag:
Mamma väckte mig för vi skulle ut och gå. Konstigt att på de där lilla stället är det mindre dött i än i sandviken -.- ... hm, sen har jag inte gjort ett skit. För det finns inte något att göra där uppe, helt meningslöst. Så fick åka hem med min faster som åkte tidigare.

Så jag kom hem för ett litet tag sedan och ska ta något att äta nu för jag är döhungrig. Vi hörs ikväll efter ridningen, puss!








Upphöjd plats för att man skulle se över djuren. lite högt. lite läskigt.




















galen kusin. bokstavligt talat.


guldlockkkk.











guldlooocck.





in tha minibuss.





var sanslöst med getingar i stugan.. helt sjukt.


sen var gamla hunden sunshine med. faster äger hunddagis och hade henne över helgen.








sötare hund får man leta länge efter. så jäkla söta öron, hon är korsning så dom sitter typ mitt på huvudet, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0