söndag - 29 augusti 2010

Hello people.

Steg upp klockan 7 imorse och var riiiiiiiktigt trött. Men när linserna är på så blir man så jäkla pigg på en gång så de är min räddare i nöden. Sedan klockan åtta var de avfärd mot Högbo. Tog in sammanlagt 10 hästar från hagen längst bort och 1 till som stod vid stallet, red från hagen längst bort men ganska segt och jobbigt ändå. Sen red vi en jäkligt kort sväng med massa som aldrig ridit förut. Kom hem vid kanske 1-2.

Åkte direkt till Dakita när jag kom hem och blev en skrittur med lite vägar runt om, spontan ridtur alltså. På kanske 30 min, orkade inte, blåste så in i helvete och hon var rädd för allt. Inte okej..

Kom hem runt 3-4 och har suttit bänkad framför tvn hela dagen. Ska ta och prata med mina föräldrar nu om skolan, har inte riktigt blivit av om man säger så. Så vi får väl se hur det går med det. Och om jag ens har motivationen att gå upp till skolan imorgon? Nej fyfan, de tänker jag inte! Aja, vi hörs senare eller imorgon. puss!

jag å gandur i typ, lördags? nä ja vet inte. men vi var väldigt blöta iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tisdags , när vi vänta på lektion. och H & M

2010-08-29 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0