starving - 16 augusti 2010

Hejhopp.......

Damsugandet blev inte av, haha! Fastnade här framför datorn och har inte gjort något annat, inte ens ätit så är skithungrig nu men orkar verkligen inte ta mig upp för att äta något. Får bli extra hungrig imorgon istället, å eftersom mina scones är slut så ska jag lätt göra panncakes till frukost/lunch!

Hm, imorgon så tar jag tag i damsugandet och senare mot kvällen blir det att rida Gandur. Ska testa hans vilja imorgon så är jäääääääääävligt taggad på de, bara tuta å köra! Den lilla puppppppponnyn ska tämjas, haha aa eller nått liknande ord. 

Nej nu ska jag kolla klart på filmen som jag började på igår. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0