tisdag - 10 augusti 2010

JAG LEVER! Har inte bloggat på cirka en vecka så måste ha varit lite tomt? ;)  Jag har hunnit med en hel del under förra veckan, hade nog i stort sett något att göra hela tiden och veckan bara flöt på. Igår var jag till exempel till skolan i högbo och hälsa på! Är så jävla taggad nu efter att ha fått en massa info att ta in, har nog inte riktigt smält det än.

Sen så har jag vart mycket i stallet och i fredags storstädades det i 6 timmar och i söndags vart det målande, jisses. Annars så har jag hållit hus hos magda varje dag, på söndag far hon, fy.... Hm, har massa saker jag kan skriva upp som jag gjort under veckan, men vill inte ösa ner er med allt.


Idag har jag varit upp till Gandur och longerat honom, han vart ju halt för ett tag sen men är bra nu så sätter igång honom nu lite smått. Under tiden har jag kört hårt med ronja, vilket varit jävligt kul!


Sitter just nu hemma hos magda och imorgon far ja upp 11 för att sedan ta mig iväg till valbo med mormor. Får se när vi kommer hem, men om det blir tidigare än 5 så sticker jag nog ner med magda på stan och kollar på bågar! Sen svänger vi väl förbi donken och käkar lite ;)  Nej nu blev det jävligt långt.. Vi hörs... nån gång! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0