tisdag - 24 augusti 2010

Shit vilken dag!
Tog mig iväg till skolan och även fast de regnade så drog vi ut och paddlade kanot ändå. Var asjobbigt i början men efter ett tag så blev man van och bara körde på. Stannade efter hundra år och käkade korv, dom hade bara äckliga tjocka korvar men eftersom jag inte skulle åka hem efteråt tvingade jag i mig en halv. Men några rysningar och illamående överlevde jag och var mätt resten av dagen. Skönt!

Efter paddlingen blev vi grupperade i 4 grupper och gick mellan två lador och gjorde olika övningar tsm. Och en av dom klättrade vi upp till taket och fyfan, var så jävla rädd, haha! Sen så är jag ju världens bästa och tappar min kopp med saft över mig själv och på golvet. Var helt tyst i salen åsså BOM, HAHAH, jag är faktiskt inte förvånad... lyckas med allt.

Sen så efter 10 sms och ett samtal från hanna så ringde jag upp och dom kom och hämtade upp mig för hanna kom upp tidigare till stallet hon också. Perfa!
Första lektionen på Gandur gick.. sådär. Han gjorde vad jag bad om och så, men det är ju de att man är lite ringrostig och sen så de där med islänningar är inte riktigt min grej än. Men jag jobbar på det så är nöjd ändå!


Hade världens hemskaste träningsvärk i höften och benen efter lektionen men nu har de släppt efter en Alvedon, tack å lov! Ska sova nu, är alldeles slutkörd i hela kroppen... godnatt!

gammal bild från när jag red sota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0