trotsare - 31 augusti 2010

Shit vad jag trotsat och kämpat emot min kondis idag alltså!

Cyklade och mötte upp hanna vid aga och sedan cyklade vi raka vägen upp till skolan. Där pratade ja lite med rektorn och fick en lapp som vi ska skicka in med posten.


Sedan cyklade vi vidare till stallet. Red upp Sota och Funi och tog ner Eddie och Gandur. Visste inte om att Gandur stod i den hagen så fick låna Funis träns, haha!

Skrittade ut på åsen och vände. Hästarna skötte sig bättre än väntat och Eddie gnägga bara en gång! Framsteg, haha. Sen gick vi upp med dom till hagen igen, hanna gick med eddie medans jag red Gandur och tog Lysa som handhäst. Sedan gick vi tillbaka.... Var så jävla kissnödiga och trötta och flummiga så höll på att kissa på oss av allt garvande HAHAHAH. Så fula. Å sedan cyklade vi hemåt. Å FYFAN vad jobbigt de var! Lite träningsvärk jag kommer ha imorgon..


Och justja, jag har inte berättat. Jag ringde ju direkt efter förrförra inlägget och jag börjar imorgon! Lite taggad, hoppas det blir jävligt bra nudå. Men måste gå upp kl 6, så det är ju mindre bra.. Men det är det värt. Ska försöka lägga mig och sova så snabbt som möjligt nu. Vi hörs imorgone efter skolan! puss.

eddie och jag. världssnyggast min där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0