tidsfördriv innan jag somnar - 22 augusti 2010

Du heter: My Arléus.
Smeknamn: Mysan.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte.

Beroende av: Inget? djuren kanske.

Vad tror folk om dig? Vet inte, vill jag ens veta?
Stämmer det? -.-
Vad får du oftast komplimanger för? Utseendet och ridningen.

Hur imponerar man på dig? Vet inte riktigt, haha, hm de är nog inte så svårt.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, så fult, men ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vf ska du cykla så tidigt? :o

Var bor du? Saaaaaaaaandviiiikeeeen.

Trivs du där? Till och från. Om man fick chansen att flytta skulle jag nog ta den ;)

Hur svarar du i mobilen? "hallå?", "ah?",

Vem ringde du senast? Emma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade vad som var så läskigt.
Antal timmar sömn inatt: 9?

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Yes.
Hur känner du dig nu: NERVÖS.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått.

Vad tycker du om fötter: Fyfan så äckligt.

Vad saknar du: Min gamla klass.

Hade du en bra kväll igår: NEJ.

Favorit dryck på morgonen: Oboy eller juice. Vardag - ca 12. Helg - 1,2,3?
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag - ca 12. Helg - 1,2,3?

Är du blyg? Japp, alltid varit. Men försöker så gott de går att låta bli. Imorgon då jävlar måste jag låta bli.
Sysslar du med någon idrott: Haha, ja, rider.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadå.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex. Stå upp å kissa? haha.

Är du nöjd med ditt liv: Hittils så är det ganska mycket okej.

Är du bortskämd: Nja, lite.
Vad gör du i morgon: Börjar på Gymnasiet. Lite nervös. Sen åker till Synsam.

Vad är det värsta du vet? Mörker. Skumma typer. Höjder. Falska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja de har jag! Men vissa funderar man på om man verkligen behöver i sitt liv..

Vad är det finaste du fått? Jag kan inte välja.
En speciell dag du minns: Minns inget.

Du samlar på: Vishyflaskor. Haha, ne, men inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
När grät du senast: Var ett tag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Göra ögonoperation, skaffa sköldpadda iller åsna häst ko. Fråga inte varför. Det underlättar.

Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.

Är du musikalisk? Haha, inte de minsta.

Vad dricker du helst när du är törstig: Allt utom mjölk och vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Kommer inte ihåg. Tror de.

Biter du på naglarna: Nej, river..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0