en fin gussilago - 13 februari 2010

Hej på er.

Har hunnit med å varit ute och gott med hunden en liten sväng och sen hälsat på hos mormor å morfar. Trevligt trevligt. Sitter nu i soffan och kollar på "Ett öga rött" som går på SF-kanalen, någon ny kanal som pappa blev sååååå stolt över att han hittade. haha...

Ska väl ta å göra mig någon macka eller nå nu. Är inte sugen på nå mat, min lillebror har ju dragit på sig magsjuka antagligen. Å första gången spydde han framför näsan på en typ så jag är inte så sugen på mat riktigt. Men får trycka i mig en macka eller två. Peronen är hos grannen så måste vara hemma med max. Så får sitta å gló på melodifestivalen ikväll. pusspådet.

haha, där sitter jag å magda å äter på storsjömässen. när dogge å andra generationen var där (h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0