fredag - 12 februari 2010

Heeej.

Började som sagt sju imorse, eller dom kom halv åtta. haha. seg somvanligt, går väl i släkten ;)
Hm, vad har vi gjort idag då.. Vi har fikat ett antal gånger. Supergott. Sen har vi varit och åkt runt en massa på olika sandvikavdelningar å sånt där skit. Jätteroligt, aa verkliiigen. Näe. Sen så åkte vi och käkade på någon........ blablabla-mässen på sandvik och där var Dogge Doggelito å ett till band som ska vara med i melodifestivalen. Dogge var typ mattant så han fick vi pizza av :D  cykel på köpeee. näe, men ändå.

Slutade två och har hunnit blivit en aning förbannad på min sjukt dryg bror. Hade ju sparat en stor negerboll från i tisdags som jag skulle äta idag för det blev helg. Men när man kommer hem så är den borta. En som inte kan skilja på mitt och ditt har tagit den och hade en jävla tur att pappa är hemma och att han har kompisar här annars hade han fått så jävla mycket stryk. Fyfan vad förbannad jag är.

Ikväll blir man hundvakt åt syrran. Trevligt. Och han stannar antagligen över morgondagen också. Så har lite å göra då, för en gångs skull.

Ska väl ta å göra något roligt nu. Titta på film eller nått. pyss.


från gymmandet igår, haha.




älskade choklad <3




mjölk (y).


lite dålig fokus där magda? ;D




Dogge-pizza =D


ser dom längst bort. där står dom å spelar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0