fredag - 19 februari 2010

Hej på er!

Asså jag vet inte vafan jag har gjort för något. Men någon gång imorse upptäckte jag en typ fläck (?) på mitt pekfinger. Jag glömde bort att tvätta bort det och skulle göra det när jag kom hem sen istället. Men vafan det gick inte? Har provat flera gånger men den vill inte försvinna? Så nu antar jag att det är en leverfläck. haha. på pekfingret. omg. hahaha, vad fuuult. å ja, jag lyckas fan med allt...

Nu byter vi samtalsämne här tycker ja..
Skoldagen gick snabbt å smidigt utan några problem. Eller jo muntliga nationella på svenskan gick ju inte sådär jättebra för man är ju inte den bästa på att prata. Får vara glad om jag får G på det.. hatar verkligen att prata inför grupp. Varesig man känner personerna eller inte. Är fortfarande lika jävla hemskt varje gång man står/sitter där framför alla och ska prata. Man blir helt nollställd. Usch. Men nu har jag tagit mig igenom det iallafall.

Kom hem vid typ fyra. Åt ju ingen lunch på skolan så var skiithungrig. Tur att det var en hel drös med pannkakor kvar sen igår så dom rök på fem minuter, å då var man mätt och belåten, haha. Sen så kommer mamma å pappa hem med donken-fooood till fem, plusmeny även så nu är man aaaasmätt. Så klarar mig nog ett tag till, hehe.

Barnvakt resten av kvällen. alltid lika trevligt. eller så inte... vi hörs. puss.


bild från början av vintern. nu är det fan dubbelt så mycket snö.
om inte mer  -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0