fredag - 26 februari 2010

Hejhej.

Sent inlägg idag. Vad nu det kan bero på..

Började dagen med So-prov, gick väl sådära. Godkänt måste jag iallafall få. Sen rullade det på med Svenska, idrott, matte, engelska. Å sen var det spanskaprov och ja, det gick sådär. Lite poäng har jag nog lyckats skrapa ihop till, kanske ett vg men ska inte hoppas för mycket, haha..

Fick skjuts hem av magdas brorsa, så vi slapp stå å vänta på bussen. Gick direkt och hämtade upp charlie hos min faster och sedan raka vägen hem. Lära damsuga så fort jag klev innanför dörren och sedan åt jag pannkakorna som var kvar, vrålhungrig! Å sen gick jag ut med hunden en sväng.

Och har nu precis ätit och vi får se vad kvällen bjuder på. Ska dock inte sitta uppe för länge då jag antagligen ska upp till stallet runt halv tio imorgon kanske. Trevligt trevligt. puss.

Har knäppt ett antal bilder under senaste dagarna. Ska försöka ladda in dom nu så kommer det ett inlägg med lite bilder. Bloggen är rätt trist utan, bättre sent än aldrig, right?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0