fredag - 5 februari 2010

Hej på er.

Inte alls på bra humör just nu. Men iallafall...

Skoldagen har rullat på som vanligt, förutom att vi hade matteprovet idag. Shit, jag vet inte alls hur det gick. Gjorde mitt bästa iallafall och skrev på alla. Vi får se hur det gick när vi får tillbaka det. Får hoppas på det bästa.

Tog ju ledigt från spanskan och jag fick ju aldrig reda på varför. Men mamma å jag skulle till valbo och handla kläder tills imorgon eftersom vi ska på bröllop. haha suck.. Gick dock inge bra med att hitta kläder, vafan har man på sig på bröllop om man bara ska till kyrkan!? Fick bli en skjorta, tights å mkt halsband till det. Normalt, men bättre än att komma i jeans och linne typ. hehe...

Kom hem vid fyra och satt mig framför teven, efter någon timme blev jag barnvakt. Vi kollade på Madagaskar 2 och Magi på Waverly place the movie eller vad det nu heter. haha. Riktigt kul, not.. somnade under sista filmen. Stackarn, jag var verkligen inte på bra humör då...(är inte det nu heller. helgen startar bra..... nej!) Men väcktes sedan efter en timme av att det var mat. Och nu har det gått någon timme och jag ska gå å lägga mig nu. Ska upp 7 imorgon å åker till stallet 8. Kommer hem före halv elva. För ska till mammas salong halv tolv, å då ska man vara färdigfixad. Dock inte håret då, för det kan jag göra där. Å sen ska jag fixa felicias hår där också.

Sen så börjar bröllopet 3 i kyrkan, sen åker jag å max hem medans mina föräldrar är på fest. Kul lördag. Men känner mig lite små krasslig så ska vila upp mig inför praoveckan.

Nu ska jag lägga mig. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2010-02-06 @ 10:12:14
URL: http://onlyffelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0