i made it - 24 februari 2010

Hello.

Hm.. kommer inte på ett lämpligt ord att börja med men aa..(vimsig?).. jag åkte iallafall och lämnade magdas mobil precis innan vi åkte iväg till stallet. Magda trodde jag var en skäggig gubbe som hade gått in innanför dörren, så hon stod och kollade på mig först tills hon insåg att det var jag, haha!?

Kom lite tidigt till stallet för ingen var där. Men sedan kom hon som har hästen och en till som har häst där ridandes. Så väntade in dom och sen visade hon mig stallet osv. Så pratade vi en massa. Tog cirka en halvtimme där och hon var jättetrevlig!

Blir provridning på måndag så då kommer jag vara hur nervös som hellst! Men ska bli riktigt kul iallafall. Får hoppas på att det blir något nu när det är så nära å så. Så jaa. Mer hände inte.

Sitter och äter glass nu, hehe. Å är irriterad över att mitt internet aldrig kommer att fungera igen så måste in med det. Inte det roligaste. Men nu ska jag ta å sminka av mig å lägga mig å sova. Sovmorgon imorgon å antagligen så blir det att gå till skolan. suck. Får iallafall upphämtning av min syster som ska komma med hunden. Så sorry hjärtegull, du får åka buss själv imorgon =|  :).. pussgodnatt.


GE HIT SOMMARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0