i taket lyser stjärnorna - 6 februari 2010

Hello.

Har precis käkat upp två mackor, det blev min middag. Inte så sugen på något annat fast är ändå hungrig. suger. Mormor har varit förbi nyss och hon sa att det var bra å dricka te om man är dålig i magen så jag provar väl det nu då. Men det finns en sak som är skitdrygt med te. Men kan inte dricka det fort om man är astörstig för det är ju så jäkla varmt :o  det suger. Men aa får hoppas på att det hjälper så jag kan få sova inatt.

Ligger å kollar på I taket lyser stjärnorna och kom precis på att melodifestivalen har börjat. Tur att jag inte missat nått, bara sån där förgrej. Så nu ska jag kura ner mig under filten och glo på tv. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0