lördag - 13 februari 2010

Hejj allihop.

Gick upp nio imorse och åkte sedan iväg till stallet med hanna. Red en sväng med pollarna och blev liiite smått sur på att nallebjörnen tror att hon är ute å går med mig å kan bestämma vart vi ska någonstans. Men fan heller! Lite sur jag blev. Sen när vi var tillbaka så försökte jag å hanna desperat få igång en tv i stugan brevid stallet men det gick fan inte, haha..

Kom hem runt typ tolv-ett eller nått. Så var Charlie redan här. Alltid lika trevligt. Sen så har jag nu käkat en kålbulle å lite godis. Funderar nu på vad jag ska göra för någonting. Kommer ingenstans med funderingarna så ja. Hör väl av mig när jag funderat klart. puss.


shit vad "smal" hon var där asså :o 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0