lördag - 6 februari 2010

Godmorgon, eller nått sånt.

Igårkväll mådde jag INTE bra. Vaknade flera gånger av att jag mådde illa och ni kan väl lista ut hur det slutade.. Tror bara det var något jag åt igår för jag mår som vanligt nu. Fast ändå inte, lite off i huvve fortfarande och typ äcklad. Men annars är allt som vanligt. Utifall så red jag inte imorse och åkte heller inte iväg på bröllopet. Sorry felicia, jag som lovat att fixa ditt hår! Men bäst att inte åka hemifrån utifall det kan vara något.

Vaknade istället vid två och kände att jag sovit ut ordentligt. Gick ju å la mig tio igår, å sen kanske var uppe en timme sammanlagt i natt. Så jag sov jäkligt många timmar. Inte bra, det är ett tecken på att jag är sjuk eller håller på att bli. Usch jag vill inte. Jag som var så jävla taggad på att rida idag. Gud, mer irriterad än vad jag är nu kan man nog inte bli -.-


Men jag å max är iallafall hemma nu, han åkte inte på bröllopet han heller. Så nu är vi ensamma hela dagen å kvällen. Blir nog tidigt ikväll skulle jag tro. Får kolla upp några filmer jag kan ladda ned, å sen får vi väl sitta å glo på melodifestivalen. Som dock inte är nå bra, men har nog ändå inget för oss. Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på tv. pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0