måndag - 15 februari 2010

HEJ!

Veckans första skoldag var helt okej faktiskt. Men jag lyckades endå sumpa den genom att glömma skåpnyckeln hemma. Somtur var så klarade jag mig igenom dom tre lektionerna utan material. Fick tillbaka matteproven och fick 14,5 av 20p. Emma fick 14 så vi satt och grubblade över att vi bara fick G, fast var ändå rätt glada att vi klarade det jävla provet. Men sen fick vi se att vi hade fått VG. DÅ blev vi riktigt glad, haha. Toppen (y)

Annars så har dagen varit rätt skön, inte gjort så mycket på lektionerna alltså. Gick med emma till erik när vi hade slutat, utifall hon inte hittade. Konstigt nog så visste jag nästan vart han bodde, vet inte varför, haha? Sen kom mormor å hämtade mig å nu är jag hemma. Har bakat negerbollar eftersom jag typ inte fick några sist jag baka. Så dom här får jag för mig själv.

Eftersom jag lurade mig själv lite igår och sa att det inte var nå I en annan del av köping, fast det var de. Så ska jag ta å sätta mig och kolla på pogrammet. Tur att det finns så man kan kolla gratis på tv4.se. Annars hade jag fan tagit livet av mig, haha.. Nej nu ska jag sluta babbla. vi hörs sen. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0