nallebjörn - 2 februari 2010

Halloj.

Dagen gick rätt så fort. Magdas mamma var så envis med att magda skulle ha rätt kläder på sig så det skulle ta för lång tid att hitta på allt så jag åkte ut dit utan magda. Tror ni inte att jag blev liiite glad när jag lockade smått på hästen och hon kommer springandes? Love that horsie.

Iallafall så tog jag bort de mesta av alla snöbollar som satt i pälsen på henne. Kan inte tänka mig att det är kul att ha 10 000 snöbollar under magen som hänger i håret. Haha, stackarn. Vi red upp mot åsen och lite här å var. Tappade bort mig ett tag så hon fick visa vägen, haha. Halkade rätt mycket, men får skor någon gång den här veckan sa Nanna så det är ju skitbra! Förresten hanna, vi har påbörjat lite av bugningen nu och det går frammåt ;)

Kom hem för ungefär två timmar sen och käkade. Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag bara läsa på spanskaglosorna å fixa blogg till hanna. Sen ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: hanna l

du äger my !!!!!

2010-02-02 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0