noll motivation kallas det - 25 februari 2010

Hej på er.

Jag har läst igenom So-häftet och markerat det jag speciellt ska lägga på minnet. Men längre har jag inte kommit. Jag är så jävla trött och har noll motivation till allting. Känner att det kommer sitta bra med lov nu. Ska sova ut - utan att vända på dygnet, slappa och vila upp sig på dagarna och förhoppningsvis rida någon dag/några dagar extra.

Kvällen skulle bestått av spanska och so-pluggande men eftersom motivationen är på noll och jag är hur trött som hellst så vet jag helt ärligt inte. Efter duschen är man iallafall något piggare så ska försöka mig på lite pluggande då. Sen så får vi se vart kvällen leder. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0