ojojojdå - 1 februari 2010

Hei.

Glömde visst bort att blogga när jag kom hem.
Men min blogg har redan uppdaterats två gånger tidigare så jag är rätt så duktigt ändå ja.

Dagen har bara rullat på som vanligt. Tagit det lugnt och försökt låta bli att somna, vilket jag inte gjort än så det betyder att det blir tidigt ikväll! Great.

Imorgon direkt efter skolan drar jag till stallet, magda följer med för att ge mig lite sällskap, hehe. Det är bra det. Hanna ska ju bort, så det är därför. Blir väl en lite sväng ut vid åsen eller något där jag hittar, haha. Å så är det inte så jättejobbigt för magda att gå heller. Men lite ska hon få pölsa iallafall, så hon blir varm, haha ;D

Så då blir det ingen uppdatering förrns kvällern. pyss.

nallebjörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0