onsdag - 10 februari 2010

TJO!

Började ju sju imorse, eller dom kom till tjugo över, så hade kunnat sova tjugo minuter till! ;o  Var så himla trött! Kändes som att jag hade gått upp flera timmar för tidigt, men det var bara en kvart... HAHA...

Idag så fick vi underhålla oss själva typ. Magdas pappa gör inte så mycket på jobbet, haha. Men jag å magda satt vid ett microskåp i flera timmar och hade skitkul. Vi som aldrig har tråkigt, haha. Sen fick vi gå runt och kolla på hur man svarva, fräser å sånt där. Lärde sig mycket, oja.. Kommer knappt ihåg någonting. Men kan iallafall skilja på dom nu!

Käkade lunch på pizzerian Fredrik (?), jääääätte gott! sen åkte vi tillbaka å höll på med det där microskåpet igen typ. Slutade fyra och åkte till stan för att köpa godis på hemmakväll till nationella proven imorgon. Jag trodde jag hade en hundring kvar, men icke sa nicke. Var heeeeeeeeelt tomt i plånboken, lite surt. Men ska köpa innan skolan imorn med linnéa så de löste sig så bra så =)  

Nu sitter jag här på golvet, har märkt att jag alltid gör de när jag sitter vid datorn. Lutar mig mot sängen med en kudde emellan. Otroligt nog, så är de hur bekvämt som hellst. Ska ladda in lite filmer på youtube från idag. pöss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0