onsdag - 17 februari 2010

Hej på er.

Haft frilufsdag idag i årsunda. Åkte iväg sjugo i nio med magda å hennes pappa som skjutsade oss till ip. Där var det tänkt att vi skulle åka pulka, men vi åkte bara tre gånger och resten satt vi antingen inne eller ute å fika/åt korv. Men det var skönt och trevligt. Gick sedan till emma eftersom det var cirka en timme tills bussen skulle komma. Och när vi väl kollade på klockan sen så var den fyra minuter över ett och fyfaan vad vi stressa för bussen gick 13.07, haha. Men vi fick skjuts av en lärare på särskolan till busshållsplatsen vid kyrkan för bussen hade redan åkt förbi ica. Så vi hann ändå som tur var.

Sedan hade jag å magda också tur med att när vi gått en bit från trebo så kommer pappa körandes så magda slapp gå sista biten, hehe. Nu när jag kom hem så har jag nog inte gjort så mycket. Tittat på en film som gick på tv:n när pappa var ute och skotta å när han kom in knäppte han över så jag sket i att kolla klart på filmen i mitt rum.. Ska väl ta å göra mig en macka eller nått nu, börjar bli lite smått hungrig. puss.


påväg till pulkabacken.


magda snöpurrar mig. men hon fick igen sen, ha ha! ;)


bild från imorse när jag väntade på magda å hennes pappa i en timme, haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0