onsdag - 3 februari 2010

Heeeej på er!

Det där med bra uppdatering sket ju sig lite..
äääsch.
Nya tag imorgon!

Dagen har spenderats i skolan, as usual. Skridskor sista lektionen. Älska skridskor! lovelovelove. Gjorde inte lite ont i rumpan heller när man åkte, så imorgon har jag väl världens träningsverk. Men de är det värt. hehe. Satt även sen över en halvtimme med julia och magda på statoil å väntade på att magdas pappa skulle hämta upp oss. Så trevligt så.

Kom väl hem till typ fyra, satt mig framför teven å en timme efter vare käk. Majskolvar, nu poppar/bubblar det i min mage så det känns nästans som att majset blir popcorn HAHHAHA... Okej jag är trött. Imorgon är det bakning som gäller på esteten, fan vad jag taggar det. pyssssssss.

(magda är jävligt lat och orkar inte lägga in bilder från idrottslektionen. Skit påre. Så blir inga bilder idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0