random bilder - 26 februari 2010


världens fulaste darin från i lördags.


nej tack till snö.


aa som sagt.


a...


muppis/hjärtegull = magda.is.going.to.be.angry.at.me. mohaha


förra veckans estetlektion var allt annat än lugn. haha..


hm, här var det lite mindre snö. undra om jag tog den här förra onsdan innan magda och hennes pappa kom och hämta mig inför frilufsdagen? xD


linnéa från förra torsdagens estet.


hjärtegull från förra torsdagens estet.


charlie å jag var ute och vandra på åkern igår.


min katt är halt.


haha, misslyckad bild på medryttarhäst-stallet. var lite mörkt...


so-lektionen igår som resulterade i bland annat att magda ritade benteben å kattjakaj...


linnéa från so-lektionen igår.


benteben å kattjakaj från igår.


sedan kom day mu cyklandes på connys cykel helt random. haha..


å det resulterade i att dom skulle sälja cykeln för 50 kr.


emma från so-lektionen.


emma å linnéa, uttråkade, estetlektion.


det är inte lite snö utanför fönstret, höh..


Okej här var superroliga bilder från den här veckan /slash\ förra veckan. Otroligt intressanta och jag har ingen aning om jag har lagt ut dom förut eller inte med äsch. Ni får kika igen, haha.. Nu är jag ensam hemma så får väl se vad jag hittar på. pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0