shitpomfritt - 14 februari 2010

Hej.

Har precis kollat klart på filmen The Proposal. Den filmen är hur bra som hellst.
Fick nyss ännu ett av dom där mejlen jag väntar på hela tiden. Kan berätta att det är om ännu en medryttarhäst som står här i Stensätra. Tyvärr så är det ju så att om jag inte kommer in på gymnaisumet i gävle så måste jag flytta till Bollnäs. Och då har jag ingen tid till att ha medryttarhäst i Sandviken liksom, och hon ville hellst inte byta efter ett halvår. Men man vet ju aldrig hur det slutar, så nu har hon som äger hästen en annan intresserad person som ska åka å provrida nästa helg. Så jag får vänta på besked tills dess. Kommer troligtvis bli så att hon/han blir medryttare så det var ju inte så kul..

Men får hoppas på det bästa. Nu ska jag......... jadu.. vi får se. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0