snowstorm - 9 februari 2010

Hello. good update today.

Snöade som bara den för någon timme sen, sen blev det uppehåll i en halvtimme och nu snöar det mycket igen. Seriöst kan det inte bara sluta snöa? Inte alls sugen på att rida ikväll om ja ska vara ärlig. På grund av det här skitvädret, seriöst, ge hit våren. Skiter i att jag är allergisk i pollen, jag vill ha vår. Orkar inte med vintern längre -.-

Även fast jag är grymt otaggad på att rida så måste jag upp till min lilla björn. Var en vecka sen nu, så jag ska dit. Varesig det är snöstorm eller inte. På med kläderna bara! men snälla, sluta snöa..................... pöss.

bild sen i torsdags. här snöar det normalt. nu snöar det asmkt. HATAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0