söndag - 7 februari 2010

Hej på er!

Somnade runt tre igår/inatt. Inte nice. Var kanske hur pigg som hellst. Mamma å pappa kom hem typ vid tre å släckte alla lampor i huset. Å jag som är så jävla mörkrädd kan ju såklart inte sova utan, men blundade så jag inte skulle bli livrädd å då lyckades jag tillslut somna. Tack å lov för det iallafall.

Vaknade först typ tio imorse, å kände att jag verkligen behövde sova mera, så jag somnade om. Å sedan vaknade jag ett, kollade var klockan var och sedan somnade jag om igeen..... till två, låg kvar till halv tre. Liiite skönt eller! Älskar mig sköna säng =)   Men sen så tog hungern över så drog mig upp å käkade. La mig sedan i soffan å har glott på massa filmer som gått. Har mest tagit det lugnt. Inga känningar av sjukdom så blir prao imorgon, härligt!

Kanske inte nämnt det, men ska iallafall praoa på Sandvik med magda. Vi börjar innan åtta imorgon. Det blir fan heller inte bra, kommer aldrig kunna somna ikväll heller. Får ösa på med varm mjölk, banan å läsa en bok. DÅ blir jag nog trött! Får iallafall hoppas på det...

Nej nu ska jag sluta prata om allt möjligt och göra något annat istället. pysss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0