tisdag - 16 februari 2010

Hej allihopa.

Skoldagen gick snabbt å smidigt med endast fyra lektioner, om jag miss rätt. Hade matte-diagnos å jag vill nog inte veta vilket betyg jag får på den, haha.. Skulle väl egentligen också haft musikprov den här veckan som man hade heeelt glömt bort, men det hade nog våran lärare ocskå. TUR! Annars så har det nog inte hänt så mycket. Eller jo vi hade ingen No idag så slutade tidigt.

Tog bussen hem och var värsta ivrig för att få äta semla, men då har ju såklart mina föräldrar inte köpt nån. Tack för den.. Så fick nöja mig med en kycklingbit, haha, var så jävla hungrig, äckelmat i skolan ju.

Men nu ska jag fortsätta att klä på mig för om tjugo minuter kommer hanna å hennes mamma och hämtar upp mig. pöss.

terror is very cute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0