tisdag - 23 februari 2010

Hej!

Skoldagen gick rätt så fort idag. Förutom första lektionen då, spanska. Den spyr man på.

Direkt efter skolan var det bara på med "varma" kläder och sen hämtade hannas mamma upp mig å vi hämtade sedan upp hanna vid högbo ridklubb, haha. Skulle antagligen haft foderhäst-möte men vi lära lyssna på en som visade oss städprodukter. Tog flera timmar å man bara lyssna å lyssna å lyssna. Snacka om bra träning. Fick sen fika och direkt efter det stack vi ut på banan och red en sväng.

Kom hem till åtta och har käkat, duschat å pluggat på No. Vi ska veta massor med olika ämnen och vad dom heter. VAFAN ÄR DET BRA FÖR!? Men trots mina irritationer så har jag pluggat ändå och nu sitter det. Men om det i sitter kvar tills imorgon vågar jag inte svara på.. Men får hoppas!

Nu är det sängen som gäller. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0