torsdag - 11 februari 2010

Hej.

Åkte buss till skolan först idag och gjorde nationella prov i svenska idag igen. Idag fick vi välja mellan olika saker att skriva om. Tog Allt är möjligt, å jag skrev rätt mycket och då försökte jag korta ner det så bra som möjligt. Men får se hur det gick, känner på mig att det bara kommer att räcka till ett G. Skriva är inte min bästa sida.. Men aa vi får se.

Skulle äta på skolan sen, men åt inte utan följde med alla andra medans dom åt. Sen åkte vi till praoen och typ gymmade, sen blev det ett litet "tjaffs" där emellan också. Trötta på varandra kanske, inte så bra att umgås långa dagar och flera i rad. Men aa så kan det gå ibland.

Kom hem vid tre och har hunnit slänga i mig några mackor. Sjukt hungrig var jag. Men nu är jag mätt och sitter å glor på top model. Å väntar på ett avgörande mejl. Berättar om de sen när ja vet. Inte ta ut något i förväg lix. heh.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0