torsdag - 18 februari 2010

Hej på er.

Började dagen med en sovmorgon till kvart i åtta, härligt! Gick iväg till magda eftersom vi måste gå till skolan men så fick vi skjuts istället, surt men jag fick ju lite motion för en gångs skull.. Skoldagen rullade på somvanligt och har nog inte gjort något speciellt.

Varit hemma i några timmar nu och försökt ta det lugnt för jag har så jäkla ont i höften och skuldebladen. Vet dock inte vad jag gjort. Kan ju knappast vara från igår när vi åkte för vi slog ju oss inte alls och inte var det nå ansträngande heller så jag vet inte ja. Får väl plågas med det, jävligt ont gör det iallafall.

Resten av kvällen ska spenderas med spanskaläxa och sen är det sova som gäller. godnatt.

knäppte några bilder idag. men orkar inte krånga in dom i datorn. den dör så fort man ansluter mobilen så jag orkar inte offra det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0