torsdag - 4 februari 2010

Godmorgon!

Första morgoninlägget på hela året typ. duktig.
Magda å jag skulle egentligen gå till skolan idag men för er som inte bor här kan jag ju säga att det är tyyp snöstorm ute. Att gå typ 1-2 km är inte riktigt lockande. Men vi skulle få skjuts av magdas mamma/pappa så det ordnade sig. Härligt. Hm, ja.... Blir skolan idag somvanligt med vanliga å tråkiga lektioner. Men vi har inte engelska, spanska lr matte så torsdagar är fan en av dom bästa dagarna! ;)

När jag kommer hem sen är det plugga hälsouppgifter som gäller. Ska vara klart tills imorgon så får sätta igång idag med den. Alltid ute i sista minuten, i know. Men man orkar inte göra läxor frivilligt några dagar före, det händer lix inte.. Aja men nu ska jag sluta skriva om absolut ingenting, så ni får ha det så trevligt. Hörs efter skolan. pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0